Kızlar anlöanız için biraz detaylı yazıcam 😂 4 kasımda regl oldum 8 kasımda bitti. 16 sında yazz marka hap aldım 16-17 sinde içtim ama bu kanama varken içilmesi gerekiyormuş dendi bana(eczaneden eşim almıştı sormamış ben de düsünemedim x bir günde baslanır heralde dedim) neyse 2 tane içtim daha içmiyim regl baslayınca başliyim dedim. 22 kasımda tekrar adet oldum heralde dedim ve ilaca başladım gebelik testi de yaptım artımed negatif çıktı ama kanama 1 gün sürdü daha da yok. Sorum şu böyle bir durumda bu hap ara kanama yapar mı yoksa reglim mi düzensiz yoksa gebelik testte çıkmamış olabilir mi. Emzirmeyi de bırakalı 2 hafta oldu. Korunma durumu da var ama o %1 lik ihtimal beni düşündürüyor 😂