72esoo ıkıniyor mu, sanki kabız gibi ikiniyosa benim kızım da 2 ay olcak 30unda aynı şeyi bizde yaşıyoruz az bişey kanda gelince kakada hemen genel cerraha gittim 1 aylikken, popoda çatlak oluşmuş ikinmadan kaynaklı bebeklerde olabileceğini korkmamam gerektigini söyledi Merhem yazdı onu kullanıyoruz, 3 haftadır iyiydik 2 gündür tekrar huzursuzluk başladı ve kan tekrar geliyor küçük küçük, umarım geçer, içine sinmezse bı doktorunuza danışın derim