Çocuğum 1 kere hastalandı üşümekten cahilliğime denk geldi zaten prematüre hassas bir cocuk, hastalanmaması lazım.Sonra uyku tulumu aldım lcw elyaf onda da sürekli terlesi derece vs uymama rağmen.Neredeyse 2 hafta uyku tulumu araştırdım ve burda memnun olan coktu, memnun olmayan 1 2 kisi gördüm sadece.Bebeğim 4.5 aylık düzeltilmiş 3.5 woolnat çift katlı kolsuz uyku tulumu aldım, kollusu yoktu.İçine ince pijama takımı veya uzun kollu cıtcıtlı badiyi askılı badinin üstüne giydirip giydirdim.Hiç üşüme veya terleme olması oda derecesi 22.5-23.5 arası tutuyorum.Nem %50-%60 bazen biraz geciyor göğsü ve sırtı ne zaman baksam sıcak.Ben çektim siz çekmeyin kendinize bu tulumdan edinin🫶🫶