Guzelgunler00 oğlumun da tırnak yapısı bu şekilde,bir ayağının tirnagiyla diğer ayağinin baş barmaginin etini bile kesiyordu o şekilde.Bir süre yatarken de çorap giydirdim(havalar baya soğuktu zaten,kaloriferler henüz açılmamıştı) şuan o sorunu yok şükür ama baş parmak tırnağı sürekli olarak kırık böyle.İciniz rahat etsin diye doktoruna sorun bence.Genetik de olabilir.