8 buçuk aylık bebeğim perişan oldu diş yüzünden. Alttan 2 tane çıktı ama onlar bu kadar zorlamamıştı. Şimdi üst dişlerin sancısını çekiyor yemeden içmeden kesildi yavrum.. ne yapsam fayda etmiyor sürekli salyası akıyor sürekli bişeyleri kemirme isteği geliyor huzursuz ve hiç bişey yediremiyorum günlerdir.. siz nasıl atlattınız bu dönemi ?