eemete yaaaa canım taze anneee.Öncelike Rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin inşaAllah 🤲🏻 öyle düşünmeyin,her bebek farklıdır.Silikon ucla emiyorsa oh ne güzel işte niye bağ kurmasın ki? Her bebek illa anne sütü alacak diye bir kural yok,yani her bebek emmiyor öyle.Aynı anda doğum yaptığımız bebeklerden örnek vereyim,oğlum en fazla 4-5 dakika emerdi 5 dakikayı doldursa kusardi+hiç bir mamayı içmedi.kuzenimin ki anne sütü almadı,sadece mama içti.Biri sağım yaparak bebeğini doyurdu,diğeri her ikisiyle ve bu bebeklerin hepsi hemen hemen aynı aylarda doğdu.
Benim de bir göğüs ucum diğerine göre küçüktü,silikon uc aldım ama onla emmedi bı türlü yapamadık.