Üstten gazını çıkarabilirseniz hemen beslenme sonrasında gaz sancısını daha az çeker. Benim bebeğim bazen 10 dk sonra çıkarırdı ama yine de sırtını sıvazlayıp kucağımda gezdirirdim. Bacaklarıyla kollarını çarpraz birleştirme hareketini de sık sık yapın. Bebeğin bacağı hatta vücudu ne kadar hareket ederse o kadar kolay oluyo hem gazı hem kakası