arasssmommm sudess 40 ile 60 arası normal üstü enfeksiyon yapıyor nem cihazı kullanmayın diyorlar ben hava temizleyicisi kullanıyorum daha memnunum 60 olunca odayı havnaladırıp tekrar çalıştırıyorum
arasssmommm sudess çok düşükse nem alınabilir ama enfeksiyon riskisini arttırıyormuş , temizleyicinin neme faydası yok ortamın havasını temizliyor bebeğim o zamandan beri öksürmüyor
EgemenAtam sudess Evet malum Istanbuldayiz ve evin yalitiminda mi sorun var bilmiyorum nem bazen sabah uyaninca 70 oluyor
EgemenAtam sudess Evet cok ama cok sagliksiz.Hava temizleme ya da nem alma cihazlari var isterseniz klima yerine onlara bakabilirsiniz.Ben henuz alamadim
EgemenAtam sudess Oyle mi bilmiyordum neden zararli ki?Temizleme cihazlarini da sagliksiz diyor bi doktor🥲🤦🏻♀️Benim oglum da alerjik
sudess EgemenAtam içeride biriken su ortama yayılıyor diye sanırım o da zararlıymış enfeksiyon açısından ama mecbur kullanıyorun
arasssmommm siriusyildizi yo güzel uyumasına yardımcı oluyor sadece nem yükseliyorsa havalandırıp evi tekrar çalıştırıyorum