Kızlar delirmek üzereyim. 17 aylık iştahı yerinde bir bebekti ta ki bu iki hafta öncesine kadar abartmıyorum ne yemek versem tükürüyor sadece yoğurt yemek istiyo ben de yaptığım yemeği kaşığa alıyorum yarısına kadar yoğurt koyuyırum öyle yiyor fark edince onu da tükürüyor. Her yemek sonrası yüzüm saçım her yer yemek tükürüğü oluyor kaç kez ağladım ilk başta kızdım yanlış belki ama inanın deliriyorum artık sonra o tükürdü ben verdim bu şekilde 10 kaşıktan 2 si midesine zor gitmiştir. Yemekleri beğenmiyor olabilir diyeceksiniz ama hep yaptığım tadı tuzu yerinde yemekler eşim onun yemeğini severek yiyor o derece yani inanın şaşırdım Allah rızası için bana bi akıl verin gözlerim doluyo her yemek verdiğimde sadece yoğurtla besleniyor günlerdir