Kızlar benimkinin 14 yeni bitti az önce aşırı bunaldım doldum en sonunda artık mızmızlanmasına dayanamadım ve çığırarak bağırdım ve kendimde ağladım üst üste geldi olaylar çok kötüyüm vicdan azabından ölüyprum siz bağırıyomusunuz çocuklarınıza ayağıma yapışıyor 1 aydır ben oturunca bişey yok ayağa kalkıp iş görünce çıldırıyor ağlıyordu bende ayağımı bıraksın diye ayağımı silkeledim amacım ittirmek değildi ayağımı bırakması için ama o biraz ileri doğru gitti iki saattir ağlıyorum böyle yaptığım için ona vurmuşum gibi hissetmişmidir ilk defa yaşıyorum bu olayı