Deletedmom_223 Kış ayı geldi eve hapsolduk.Oyun ve etkinlik ne yapabilirim günümüz sıkılmayla geçmesin.Bebegimi yatirdığımda oğluma vakit ayırmak istiyorum.Biraz bosladım gibi bebekle ilgilenmekten.Siz neler yapıyorsunuz fikir verin lütfen 🌸🧸
hasanhifa038 Deletedmom_223 etkinlik kitapları aldım canım ben netten yemek falan yaparken oda masada oturuyor okuyorum yapmaya çalışıyor oğlum uyudukça yapıyoruz çok seviyor
Deletedmom_223 hasanhifa038 etkinlik kitabı bı kaç ay önce aldım.Boyama çizim sayilar felan onları yapiyor.Cok çabuk sıkılan bir çocuk oğlum.Daha başka neler yaparım arayisindayim