Arkadaş bu nasl bı meme reddi yahu delirircem 4 aydan beri kendini geri atiyo resmeen coglik çığlığa ne zman biticek çok yıprandık ikimizde . Ya ayaklarımda sallayarak mayistiriyorum yada uykulu iken emiyo onun haricinde yok arkadaş yok yani hep aglak 5 ay 11 günlüğüZ. Geçirenler varsa bı yoo gösterin lutfennn