Ilk bir ay pişik illa oluyor çünkü sürekli cis kaka yapıyor hangi bez olursa olsun pişik oluyor ama onemli olan iyice temizleyip temiz bezle kurulamayıp pişik kremi sürmek sonra düzeliyor ben şuan molfix kullanıyorum çok memnunum pişik kremi olarak sudocrem hamazic yada travazol iyi geliyor