Kızım 16 aylık
Doğduğunda da saçları cok azdı zaten seyrek ve az az
Bir yaşına kadar çok az uzadı çok az oda bende sıfırladım dedim enasindan eşit şekilde uzasın hic uzamıyor bir yaşında kestik düşünün şu an bağlanmıyor bile çok kısa ve seyrek yine sıfırlamak da ise yaramadı ya
Saçları uzasın biraz da olsa enazindan bağlayalım kız oldugi belli olsun resimlerde daha gusek durur enaizndan bandaj da asla izin vermiyor hemen çıkarıp atıyor
Warmi önerisi olan bizim durumda olan uzasın diye neler yaptınız neler kullandınız
Ecowel şampuanı wardi sözde uzatıyor saçı onuda aldım inanın ki etkisi hiç yok para Çöpe gidiyor