Aysnrincii 22 aylık daha yeni kestim bende. 2 gün bayağı zorlandık uyuturken ve özellikle gece zorlandım. Ama unuttu şükür desteksiz uyutmak istedim ama başaramadım asla uyumadı ne yaptıysam pışpış ve sallama şeklinde uyuttum ilgisini başka yöne çekmeye çalıştım çekemediğimde gel sarılalım dedim o ağladı ben ağladım falan oldu bir şekilde. Gündüz uykusu 2 saate çıktı normal yemesi biraz daha iyileşti ancak geceleri maalesef hala çok sık uyanıyoruz sanırım bizde uyku terörü var bir kaç kez doktorumuza danışmama rağmen kendiliğinden geçecek sabredin demekten başka bir şey yapmadı. Gece uyandığında su teklif ediyorum çoğu zaman istemiyor sarılıp öpüyorum tekrar yatağına koyuyorum çoğu zaman tekrar koyduğumda tepiniyor alışsın diye sakinleştirip tekrar koyuyorum çok zorlarsa yine ayakta sallama yapıyorum o zaman sakinleşiyor. Nasıl alıştırırsanız öyle gider ben yapamadım ama bebeğiniz müsaade ediyorsa desteksiz uyutmaya çalışın büyük kolaylık olur size.