xcaglaaa ilk doğumda annem 6 gün benimleydi ama gündüz evine gidiyordu diye hatırlıyorum. İkinci doğumda da 5-6 gün kalmıştır. Çocuklarla alışmam gereken bir ev bir düzen var o yüzden hiç kalmadim başka yerde. Ne kadar çabuk eve dönerseniz o kadar iyi. Çocuk eve alışacak anne çocuğa bir de baba babalığa, baba çocuklu eve, baba eşinin anneliğine alışacak. Bunların olması zaman aliyor ve bunlar başkalarının yanında olunca süreç uzuyor. Mesela hiç unutmam burada bir anne vardı, 16 aylık bebeği varken annesi gidiyor diye telaşlanıyordu. On altı ay beraber bakmışlar doğal olarak yalnızlık onu endişelendiriyordu. Siz de destek almaya devam edin tabii ki destek iyidir. Mümkünse gündüzden alın desteği. Uykusuz kalırsanız gündüz uyursunuz mesela