Oğlum 3 ay 16 günlük 3 gündür sürekli herşeye ağlıyor hiçbir şeyde sakinlemiyor meme verirken ağlıyor kafasını geri itiyor çok aşırı acıkınca anca emiyor onda da kısa süre normalde de kolay uyumaz ağlardı ama şuan ekstra uyku zamanı çok ağlıyor uyutmak çok zor şu 4 ay atağı denilen herkesin çok konuştuğu atak haftası olabilir mi ama daha 2 hafta var neden böyle oldu sizce