Oyku_0321 16 aylık oldu kızım uyurken ayrı zor uyuyor hadi uyuttum diyelim geceleri de saat başı kalkıyor nerdeyse doğduğundan beri bi uyku sorunu gidiyor düzelir mi acaba böyle olup düzelen var mı uykusuzluk insanı bitiriyor bazen ayakta uyuyorum
mbarlasu Oyku_0321 Bugün post açmıştım 11 aylık uyumuyor diye ay düzelmiyor sanırım aksine gümbür gğmbür geliyor 🤣🤣
minikduru Oyku_0321 14 aylık asla ve asla uyumuyor şu saat oldu hala uyumadı ben de hortlak gbi gezinen bi anne gibi dolanıyorum😪😪
Emralpakcn Oyku_0321 17.ay her gece mutlaka 4 gibi uyanır 6 ya kadar oynar yatakta uyumaz uykusuzluktan sistemim çöktü
Oyku_0321 ffulya bizim hikayemiz doğduğu gün hastane de başladı uyutamadık resmen birde doğduğunda sarılık olmuştu hastane de yattık o zman bile uyumadı 🫠
Oyku_0321 minikduru BNde şuan ayağımda sallıyorum benim uykum geldi nerdeyse ama direniyor da direniyor bazen sallarken içim geçiyor. Ayağımda hareket edince titreyip kendime geliyorum 😐
mbarlasu Oyku_0321 Bğyümek çok zor. Gecenin bi vakti ağlayarak kalktığında o kadar çaresiz hissediyorum ki derdini çözemiyorum çok üzülüyorum
Ezgi061696 Oyku_0321 bizde 16 aylığız şuan hamakta piş piş açık uyutmaya çalışıyorum ama cingöz gibi 😀
Oyku_0321 Ezgi061696 bazen bebek olmak istiyorum günlerce uyurdum ne güzel diyorum şaka bi yana inşallah güzel güzel uyudukları günleri de görürüz uyku olmayınca bünye hep bi yorgun oluyor
Beratim17 Oyku_0321 20.aydan sesleniyorum. Gece her saat başı uyanıyor bıktım artık uykuya aşırı ihtiyacım var ne zaman düzelir bilemiyorum. Memeden kesince diyorlar 2 yaşına gelsin keseceğim ama hiç umudum yok . Psikolojim bozuldu artık ömrümün sonuna kadar uyuyamayacağım gibi geliyor:(
Oyku_0321 Beratim17 20 ayda bile daha düzelmiyorsa ne zaman acaba okula falan giderken uyuyacaklar sanırım
Aysnrincii Oyku_0321 22 aylık doğdu doğalı aynı böyle artık bunaldım saban 8de uyandı şu saat oldu uyumadı anormal artık. Artık emzirme yüzünden mi böyle diyorum çok doluyum tam bunu sormak için ğirmiştim
Oyku_0321 Aysnrincii biraz daha büyüdüklerinde sırf emmek için kalkıyorlar gbi geliyo bana yoksa hergün bi yerleri agrımaz sanırım
Oyku_0321 Beratim17 benim bu ikinci bebeğim aksine ablası da bebekken uyanmak bilmezdi gece çok nadir kalkardı şuan 5 buçuk yaşında hala kafasını koyduğu gbi gidiyor nasıl başlıyorsa öyle gidiyor gbi geliyor