zweifachmama 3 4 ay çektik bu illetten Allah düşmanıma vermesin size de çok geçmiş olsun. Metrin krem, wilkinson pomad, xabion losyon ne varsa denedik bi sonuç alamadık. İki tane ayrı dermatolog profesöre götürdüm mikroskopla baktılar uyuz böceği bazen bebeklerde görünmüyor ama uyuz böceğinin açtığı tüneller var dediler. Kızım gece kaşıntıdan ayaklarını sürtmekten her saat başı uyanıyordu çok zor zamanlardı. En son profesörün biri eczanede hazırlanan karışım yazdı. Bebeğin karışımı daha hafif içerikliydi evde hepimiz kullandık. Halı koltuk ütüledik bi kaç parça kıyafet ayırıp beyaz sirkeyle 60 derecede kıyafetleri yıkayıp tersten ütü yaptım diğerlerini büyük çöp poşetlerinde 1 hafta balkonda beklettik bizde yeni kurtulduk sayılır isterseniz özelden reçeteyi atarım