Merhaba kızlar 13 aylık bebeğim bugün düştü ve dişi dudağının iç kısmını derince yardı. Ağzı kan doldu. Hastaneye gittik dikiş attılar. Ben iç kısma dikiş atılmıyor diye biliyorum ama uyuşturuldu ve dikiş atıldı. Augmentin ve calpol verildi. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi çok korktum😔😔😔😔