_YanakReisinAnnesii Oglumunannesiyim__ celenes kullanıyorum memnunum ama la Roche posay almayı düşünüyorum bir daha ki sefere. Oğluma nemlendiricisini kullanmıştım çook güzeldi
ASnowflake Oglumunannesiyim__ bioderma denedim yüzümde minik minik kızarmalar yapmıştı La roshe posay kullanıyorum yıllardır memnunum
Oglumunannesiyim__ Aliasaf44 merhaba celenes hangi renk olanı kullanıyorsunuz acaba celenes maviden sipariş verdim şimdi inşallah memnun kalırım 🌸
Oglumunannesiyim__ _YanakReisinAnnesii bu markayı daha önce hiç duymamıştım şimdi sipariş verdim umarım bende memnun kalırım teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🌸
unknownlove Oglumunannesiyim__ clenes mavisini kullanıyorum bende memnunu dokusu felan yumuşacık güzel
Oglumunannesiyim__ unknownlove ay ben bu markayı daha önce hiç duymamıştım şimdi yorumlarına baktım herkes çok memnunmuş sipariş veriyorum inşallah bende memnun kalırım cevap verdiğiniz için teşekkür ederim 🌼