Selimveasel Çok iyi düşünmüşsünüz ne kadar erken o kadar iyi emin olun sizde iyiki yaptırmışım dersiniz inşallah şuan ben öyle diyorum mesela 🙏🏼🥰♥️ Oğlum 9 aylık bizde 4 aylıkken yaptırdık özelde yaptırdık biz lokal anestezi ile sadece pipisi uyuştu uyanıktı hiç ağlamadı şükür olumsuz bir durum olmadı ilacın etkisi geçince evde birazcık mızmızlanmıştı o kadar ama doltprumuzun verdiği 3 kremi karıştırıp bol bol bezine ve pipisine sürdüm karton bardağa falan hiç gerek yok ben hepsini hazırlamıştım kapatırım diye öünkü burada çok okudum 🤭 ama doltor bunlara hiç gerek olmadığını hatta bilakis bezi değsin daha çabuk iyileşir demişti gerçekten de öyle oldu ertesi gün yere koyduğumuzda döndü etti oynadı şükür hiç acımadı ve ağlamadı da 🙏🏼☺️☺️☺️