Herkese merhaba 19 aylık oğlum 3 gün önce nöbet geçirdi. Çok kısa maksimum 5 saniye sürdü. Hastahane gittik kan alındı herhangi bir durumun olmadığı söylendi ve eeg için randevu verildi. Sabah eeg randevumuz var. Ertesi gün oğlum uyandığında konuşmasında bozukluk olduğunu k harfini çıkartamadığını gözlemledim hiç bir şekilde enerjisi yoktu mutsuzdu ve tekrar gittik hastahaneye. Gittiğimiz de yine oğlumda gözlemlediğim davranışlar insanlardan korkma ağlama geri gitme saklanma gibi gibi. Bu tarz bir durum olduğu için tomografi çekilse beyinde bir hasar olup olmadığını bakıldı ve oda temiz çıktı. Bugün 3.gün hala kelime karışıklığı mevcut hala k harfini kullanmıyor. Dışarı çıkartalım keyfi yerine gelir diye düşündük ama hiç bir şekilde insanlarla iletişim kurmuyor. Sanki bu dünyada değil gibi hareket ediyor aşırı sakin. Çok korkuyorum kızlar neden böyle oldu normal midir yarın zaten doktor ile tekrar görüşücem ama düşünmekten ağlamaktan için dışıma çıktı. Oğlum gitti yerine başka bir çocuk geldi sanki