4 ay hamileyim Sağ kasık biraz üstü yanarak ağrıyor böyle uzanınca daha çok ağrıyor kalkınca geçiyor saçma şekilde aslında kaşık ağrıları normal ama bu farklı geldi az sonra gidicem ama başına gelen oldu mu 3. Doğum olacak sezeryan yerimden korkuyorum daha yeniydi kazara hamile kalınca hassas baya orası suan