Mucizem_06 Arkadaşlar bebegım 2diş cıkarmıstı hıç ıstahsızlık yasamadık 3.dişi 2hafta oldu hıc bırsey yemıyor artık gercekten cok uzuluyorum ne yapmam lazım
AhmetAras Mucizem_06 Geçici bir şey bence hiiiç zorlamayın. Büyük insan bile rahatsızlığı olursa canı birşey istemiyor. Bebeklerimiz de oyle. Emziriyorsanız o ona yeter. En sevdiği şeyleri vermeyi deneyin. ☺️
Ertugrulunannesii Mucizem_06 bizde aynıyız her diş dönemi iştahsızlık yaşıyoruz sevdiği şeyleri yapın eline meyve havuç verin rahatlatır
AhmetAras Mucizem_06 Evet anlıyorum sizi inşallah en kısa zamanda atlatırsınız. Dış jeli denedinizmi hiç.