Kızlar bebeğimi alıyorum emzirmeye memeyi tutuyor fakat biraz çekiyor sonra sütüm hemen inmiyor inmediği için de bu memeden kendini geri çekiyor ağlıyor sonra tekrar memeye geliyor yine süt hemen inmediği için tekrar ağlıyor sütüm neden bu kadar yavaş iniyor fikrinize ihtiyacım var ne yapmam gerekiyor 🥺🥺