Kızlar iyi akşamlar çarşamba günü yanyana 2 tane kök çekimim oldu biraz zordu çünkü dişlerim kırılmıştı tamamen damağında içindeydi ve 3 kök olarak çekildi hala ağrım var bilgisi olan var mı normal mi bu ağrı yoksa tekrar bi diş hekimine gitmelimiyim 🤔