Fotoğraf açılmıyor ama bizim cok yoğun egzamamız vardı alerji kaynaklıydı. la roche posay kullandık kokusuz olanını çok güzel nemlendiriyor. Egzamanın tek çaresi cildi nemlendirmek bol bol krem sürün kuru kalmasın hiç. Bizim geçti çok şükür 16 aylık ama hala sabah akşam sürerim kremini.