Bnm karnımdayken böbreğinin biri baya büyük olduğu görülmüştü. Şimdi 5 aylık oğlum. Doğumdan sonra ıkı defa idrar yolu enfeksiyonundan yattık hastanede. Idrari geri kaçıyordu. Bi yerde darlık vardı. Bissürü test git gel derken 2 hafta önce kapalı amelıyat yapıldı. Stent takıldı. Pazartesı gıdıp çıkaracaklar stenti. Çok zor bi süreç oldu. İnşallah tamamen iyileşir bebiklerimiz