Benim bebegim 5 aylik bnde yere koymaya biraz korkuyorum o yuzden kendi yatagimin ustune koyuyorum oyunlarini veriyorum salona gectigimiz zamanda koltugun ustunde oyun halisina koyuyorum kendi kendine oynuyo uykusu geldigini anladigim zaman kendi yatagina koyuyorum ordada oyuncaklariyla oynuyo biraz kucagima aliyorum opuyorum kokluyorum evin icinde dolastiriyorum yani gunumuz boyle geciyo😍