Zamanla bebeğin midesi hıçkırarak büyümüş olacak ve zaten gözünüzle gözlemleyeceksiniz ki daha fazla yemek isteyecek. Benim kızım süt ağırlıklı olsa da hem mama hem süt ile besleniyor. İlk hafta yoğun bakımda kaldı.Çünkü sezeryan sonrası sütüm gelmemiş ve sarılık oldu.Döndüğündeb sonra ilk hafta 10cc-20cc arası yiyordu sütü. Mamayı da aynı şekilde ayarlıyorduk.Zaten doymadığı zaman anlıyorsunuz.Bu sebeple 30cc tek seferde yapmadım hiç bir zaman.Sütümü de saparak verdim başlarda.Sütünüz geliyorsa eğer ve doymadığını düşünüyorsanız.önce kaç CC süt ürettiğinize sağarak bakın ve o sütü yedirin.Bakalım doyacak mı