Adlk Tatlı badem yağı ile muskat bebeğin gazını geçiryormuş diye duydum kullanan var mı bebeğim bir aylık daha çok küçük güvenip deneyemedim denemediğim bir bu kaldı çok gazlı kullanan varsa etkisini gördü mü merak ediyorum
Dunyadaki_cennetim45 Adlk canım ben kullandım benim kızımin gaz sorunu fazla yoktu nadir olurdu tuvalet sıkıntısı olurdu verirdim iyi gelirdi gazına ise ayaklarının altını badem yağıyla masaj yaptım bı yarım saat sonra gazını çıkarırdı
Kubrabalek Gaz damlaları var eczanelerde direk onlardan alsanız içeriğine bakıp ben tatlı badem yağını kafasına sürüyorum
Adlk Kubrabalek gaz damlası kullanıyorum metsil , sab simplex, Nurse Harvey’s kulladım ama bi rahatlama yok bakso kullandım ve bia gaia da kullanıyorum