kimbumadam ya artık normal yani mamayla büyüyen bebekler diyorum ya kötülemiş de kötülemiş , belki o perga mama bebeğime iyi gelmeyecek . Hiçbir doktordan duymadım ben bu mamayı ve çevremde de duymadım youtubeda denk geldi izledim sinirlerim bozuldu. Özel kliniğe gidiyorum doktorum çok ilgili sağolsun ve mama önerisi sorduğumda niye bunu söylemedi o zaman? Doğal olan şeyleri de biliyor zaten sorup bilgi alıyorum mesela duymadım perga falan hiç de hoşuma gitmedi bu mama