[silindi] Kızlar selam 5. Ayın içindeyiz artık uyku gerilememiz koliğimiz asla bitmiyor doktor zaditen damla verdi ama ilaç olduğu için çok kullanma taraftarı değilim baybay night veya benzeri kullanıp fayda gören var mı
iremaydmr [silindi] kullandık sadece uykuya dalışı kolay oluyor ben anason çayı aldım bir çay kaşığı veriyorum rahatladık bu sayede
elanurylmz [silindi] evet ben kullandım momy bilss diye o damlaya benziyor Hemde doğduğu zamanlar daha çok kullandım bıraktım şuan oğlum 4 aylık her gece veriyorum hem rahat uyuyor Hemde iyi geliyor doktoruma da sordum içeriği tamamen doğal dedi ver hem sen hem o dinlensin dedi ben anason çayı da verdim bu arada
sevgi45 iremaydmr yuh küçücük çocuğa anason mu veriyorsunuz. Bir süreçtir geçer velevki geçmedi uykunuz evladınızdan değerli mi? Benim oğlumun da 4. Ay uyku gerilemesinde bütün düzen bozuldu şuan 7 aylık gecede 10 sefer kalkıyorumdur ama geçecek diye sabrediyorum. O küçücük bedenlere yazık etmeyin nolur
iremaydmr sevgi45 annem benim bebeklik zamanlarda da kullanmış bunu eskiler de yapmış sanki uyuşturucu veriyoruz komiksiniz
sevgi45 iremaydmr evet bir nevi uyuşturucu sayılır. Eskiden insanlar bağ bahçe işlerini yapmak için çocuklara afyon da veriyorlarmış. Doğru mu yapmışlar hayır. O zaman hiç gelişmesin bilim eskiler ne yaptıysa onu yapın. Hey allahım
ezobur Sevgi hanım ben de çok onaylamıyorum tabi ki ama kullandığımız çoğu ilaç da gaz damlalarında anason yağı var. 🙏🏻 Bir nevi bu da bir tıp
Selen34444 elanurylmz ya bizimde 4ay 20gunluguz asla uyumuyor uykuya direniyor huysuzlaniyor saclarini cekiyor bagiriyor gozler kizardi saat9dan beri uyutmaya calisiyorum yeni uyudu belim koptu ugrasmaktan yazdiginiz urunu nasil kullaniyorsunuz calismaya baslayacagim cunku cok zor bu sekilde gercekten hergun ayni seyi yasiyoruz kisir dongu oldu 4.aya girdigimizden beri perisan oldum gercekten
elanurylmz Selen34444 damlayı ben trendyoldan alıyorum bitmek üzere hatta gece uykudan yarım saat önce falan veriyorum orda kaç ml vermeniz gerekiyor yazıyor mamaya suya yada direk de veriyorum ama bu bitince de baybay damlası varmış onu çok övdüler Hemde büyüyor ya onu denemeyi düşünüyorum
elanurylmz Selen34444 sizin çocuğumuz 5. Ayında artık bence baybay damlası alın benim damlam daha küçük bebek içindi
Selen34444 elanurylmz evet onu doktor demisti bay bay damlayi guzel yorumlar gormedim onunla ilgili kullanan var mi cevrenizde
elanurylmz Selen34444 gerçekten mi benim çevremde baya bi insan kullanıyor hiç kötü duymadım ne dediler size mesela