smye1 Kızım 4aylık. Ağzı çok akıyor, ellerini ağzına götürüyor, gece uykuları çok bozuldu ve sürekli emmek istiyor. Bu jeli kullanan varmı bir sıkıntı olur mu. Diş etlerine sürülüp emilimnde bebege zararı olur mu
babyboy_35 smye1 4. Ayda atak var uyku gerilemesi oluyor bilgin olsun ben granül kullanıyorum diş için
Kuzey_Melis_Momm smye1 Ben kullandımda benim çocuğumda işe yaramadı Nurse Harvey’s daha etkili buzdolabında saklayıp soğuk olarak sabah akşam damaklarına sürüyordum birde tetagil granür var doktorumuz günde 4 kere tetagil 2 kerede jel kullanabilirsin demişti
smye1 babyboy_35 atak haftası mı ki bilemedim baya zor geçiyor geceleri uyutup beşiğine bıraktığım ân veya 15 dk sonra ağlayarak geri uyanıyor. Tüm gece meme ağzında uyumak istiyor. Baya zorlanıyorum. Emzik de tutmuyor ayakta sallanarak da uyumuyor tek istediği emerek uyumak. Granül nasıl oluyor. Eşim eczaneden jelini aldı da. Granül ne kadarlık bebeğe kullanımı uygun olur? Yada jeli zararlı mıdır?
babyboy_35 smye1 hayır zararlı değil tetagül granül diye geçiyor doğal içerikli doktorumuz önerdi bizede o hafifletiyor
Gzdzeynep Herkes tetagil önermiş ben de tetagil demek için girmiştim posta. İlk kızımda da kullandım tetagil diş granülünü. Küçük kızım da 4 aylık bizimkinin de damakları çok kaşınmaya başladı eşime eczaneden aldırttım hatta eczanede jel alın falan demişler. Eşim sordu yok dedim tetagil granülü al.
maybeybi smye1 bize bi tanıdık önermişti dentinox aldık ama diş jelleri zararlı olduğu için önermiyorlarmış. Bi iki kere sürdüm ama sürmeme fırsat vermeden bizim oğlan direkt yalayıp yuttu bi daha sürmedim 😂
aycasil smye1 içeriğini mutlaka okuyun lütfen. Çoğu jellerin içeriğinde “jetokain” bulunuyor yani dişicilerde diş çekimi sırasında uyusturmak için kullanılan ilaç. Hani iğne yapılır ya dişe işte o. Eğer mümkünse daha çok granül tarzı olan yada jel olup içeriği bitkisel olanları kullanin. Mesela tatagil. Granül ve içerigi bitkiseldir. Nurse harvey’s dentigel buda jel formda ama içiriği yine bitkiseldir. Bende ikiside mevcut. İkisinden de fayda gördüm. Jel formda olanı parmak diş fircasina sürüp o şekilde uyguluyorum.