angrymomy yani nasıl sonradan fark ettinizki? Uygulamanın bu şekilde olduğu biliniyor yani, ürünleri sepete attıktan sonra ödeme aşamasında vergisinin ne olduğunu belirtiyor ve ona göre ödüyorsunuz. Gözü kapalı sipariş etmişsiniz işte 😂 ben 3.alışverişimi yaptım, birkaç güne gelecek diye umuyorum. Size de şöyle söyleyeyim, ilk alışverişim 900 tlydi, aynı ürünleri amazon trendyol hepsiburada gibi uygulamalardan alsaydım toplamda 3500 tl ödeyecektim. İkinci alışverişim de 900 tlydi, bahsettiğim uygulamalardan alsaydım 3000 tl ödeyecektim. Yani adı vergi olduğu için aa niye ek para ödeyecekmişim gibi bir düşünce yerleşebilir, normaldir, ama asıl yapmanız gereken fiyat karşılaştırması yapmak. Gelen ürünler de gayet kaliteli bu arada…