ahlasmomm_ 3 gün sonra 9 aylık olacağız bir haftadır inanılmaz iştahsız iki üç kaşık yiyip bırakıyor blw de deniyorum biraz yiyor sonra atıyor yerlere geçici bir süreç mi
ahlasmomm_ Kan verdik enfeksiyon çıktı doktorumuz üst solunum yollarıyla alakalı sıkıntı yaşamış dedi daha dişimiz de çıkmadı ama damaklarında şişlik de yok
ahlasmomm_ Ardenaden hiç bir sıkıntısı yok burun akıntısı öksürük vs ama enfeksiyon çıkmış biz de çok şaşırdık bir haftadır böyle 😒
Ardenaden ahlasmomm_ malesef oyle.oluyor oglumdada oyle oldu kanda enfeksiyon cikti cocuk durmadn agliyordu
ahlasmomm_ Ardenaden biz de sadece iştahsızlık var ağzını kapatıyor çok güzel yiyordu normalde ağlaması huzursuzluğu yok
onderalaz Bende oğlumda yaşamaya başladım çözümü ne oldu nırmalde aşırı iştahlı bi bebekti diş sancısı çekiyo ama yerinede baktığımda hiç bi belirti yok ağzına zorla dokar oldum ama 3 4 kaşık anca ?