Bebeğim bir ay üç günlük 20 günden sonra süt olayını baya iyi iadere etmeye başlamıştım bir sorun yaşamıyordum dün doktora gittim kilo alımı ve boyu da olması gerektiği gibi çıktı akşam 8den sonra bebek iyice huysuzlandı meme yumuşadıkça sinirlendi aşırı ağladı gece iki buçukta mama vermek zorunda kaldım direnebildiğim kadar direndim atak haftasıyla falan alakası olabilir mi diyeceğim ama mama yedikten sonra sustu uyudu şimdi de çok stres yapmaya başladım akşamları yine süt azalırsa diye elimden geleni de yapıyorum artması için :(