Benim samsung s7 edge telefonum var 2 3 sene once biyerden öylesine taktrdim cok memnun kaldım koruyucu ekrandan 20 tl bişeydi Jelatin gibi ayni Ondan bi türlü bulamadım Şuan ekran yok bebekte var kırılır die korkuyorum Hep kalın ekranlardan var nereye gtsem kenarları oval olduğu icin kaç tane taktrdim ya kırıldı ya da yapışkanları cikti kaliteli değildi. Yardımınıza ihtiyacım var kizlar benim gibi bu telefonu kullanan var mı aranızda acaba