26merve26 kesinlikle öyle anne gibi olmaz ama mecburen çalışmak zorundayız onlar için, bugün olmazsa yine de bitecek o izin, özel sektör olsa dönmezsin işe olur biter, düşünmekten uyuyamıyorum artık, anne olmak çok zor hele çalışan anne olmak daha zor