Kozlar bbeğim 15 aylık . Ek gıdaya geçtiğimizden beri bi kabızlık oluyordu sonra kabızlık geçti günde 4 5 kere kaka yapıyor kabızda değil ama az az yapıyor. Yani dolu dolu yapmıyor. Genelde 4 kez yapıyor ama cocuk dolu dolu bi bez doldurmuyor. Kabızlık olsa götürcem doktorada ishalde değil. Sadece bi anda değil az az yapıyor. Bu yasına kadar hiç bezinden tasmadı mesela . Bu durumu yasayan var mı normal mi acaba