Anneler selam 1 aylik bebisim gece 2 kez falan emziriyorum ama bazen icim uyuyo gibi oluyo valla ne yapacagimi sasirdim kolonya falan yapiyorum yuzume en son😅 yatagin sicagindan mi oluyo diye baska odada emzirmeye baslayacagim en son gece emzirmeleri tam bi perisanlik sizin de oyle mi😅