Arkadaşlar merhaba. Bebem 4-5 gündür özellikle ikindin uyumaya çalışırken sıçrayarak uyanıyor bu 4-5 defa tekrarlanıyor. Neden oluyor olabilir acaba dişten olur mu? Henüz hiç dişimiz yok geceleri uzun zamandır çok huzursuz. Düşünüyorum aklıma başka birler gelmiyor