Lilatmz ağızdaki bu aftlarin belli başlı sebepleri var. En önemli sebebi de vitamin eksikligi. Sorunun kaynağını bulursanız, tekrarlamaması adına daha iyi olur. Ben 29 yaşındayim. Hala ayda 2-3 kez aft çıkar ağzımda. Aşırı tekrarlayan bir şey.
Ayrıca, karbonatlı su iyi gelir. Limon da çok güzel uyuşturuyor. Bi de ağrı kesici spreyler oluyor. Ben majezik sprey kullanıyorum da. Çocuğa uygun olanını araştırmak gerekir tabi. Çok ağrı yapıyor, yara varken hiç bir şey yemek içmek, konuşmak bile istemiyorum ben. Çok geçmiş olsun 🌹