
Canım annemler merhaba . Öncelikle komik gelebilir ama endişelenmek anneliğin en baş özeliği diye düşünüyorum. Doktorumuza sormama rağmen tatmin olamıyorum . Doktoruma göre bebeğimin alt ön kesicilerinden Çeltikli olanı 2 li gelmiş olabilir yüksek ihtimalle öyle o yüzden sorun yok dedi . Yan kesici eksik gibime geliyor üstler de sıkıntı yok bu ara da bebeğim 18 ayını yeni bitiriyor erkek bebek .ama azıları erken çıkmıştı mesela yan kesici olmadan köpek dişi çıktı yer yok gibi konuştum ama sorun yok dedi . Süt dişleri korkmuyorum ama altında ana diş var mı merakta ediyorum çok küçük diş doktoru muayenesi de uygun görülmüyor . Aslında çoğunuza komik ya da saçma gelebilir ama başına gelen var mı diye merak ettim ayrıca hafif boşlukta var orda aslında ama işte annelik . Doktorumuz iyi bir doktordur @çocukhekiminiz diye sayfasına da bakabilirsiniz güzel önerileri olur güvenirim ama işte var mı böyle dişcikleri olan annelerimin bebeişleri sağlıkları yerinde olsun rabbim diş gibi olsa herşey de işte annelik 🥹🙏🙏🙏