Yahu bu 15 ay neymiş arkadaş ağzımın orta yerine etti resmen. Uyku gerilemesi mi dersin yemek seçme mi dersin inat mı mızmızlık mı ne ararsan var seç beğen al. En geç 10.30da uyuyan kızım 1den aşağı uyumuyor töbeler gelsin sabah 10da kalkıp mama içip öğlen 12ye kadar geri uyuyor. Kız bu işsiz güçsüz takılan öğlene kadar yatıp geceye kadar kıraathaneye giden göbekli dayılar gibi oldu ya. Kızım bozuldu ya nasıl düzelir bu tuşu muşu yok mu ahaliii