kumsalefsa Kızlar merhaba bugün 18 günlük olduk ilk sezeryanım göbeğim kaldı korseyi ne zaman takmaya başlayabilirim acaba
bebeklerrr kumsalefsa takabilirsin önce owli model korseleri hastaneden çıkarken tak dedi doktorum ben cesaret edemedim bir hafta sonra taktım. Sarsılmayı azalttığı için baya rahatlatmıştı.
TwinsAndBeren kumsalefsa normal doğumdan 1 hafta sonra, sezeryandan 2 hafta sonra takılmaya başlanıyor