İlk kutudayım adet oldum 9. Gün oldu normalde 8 günde bitiyor yeni doğum yapında zlynda kullandım o da 20 gün yoğun kanama yaptı bıraktım buna geçen ay başladım adetim bitmedi sanırım yine hap kanama yapıyor düzene girer mi normal mi yani yoksa kutu bitince hapı bırakayım mı komple