ferahmete benim bebeğim 8 ay 18 günlük. Ayyyyhhh vallahi ne yapacağımı şaşırıyorum. Keşfetmek istiyor sürekli. Emeklemiyor da. Ellerinden tutup yürüteyim istiyor. Yada boş ayakta durmak istiyor. Tabi duramıyor mutlaka tutmak gerekiyor. Ne bel kaldı bende ne boyun. Yere oturtuyorum. Önüne oyuncak yığıyorum sabahtan akşama oyun oynuyoruz konuşmaktan dilim damağıma yapışıyor. Aynada kendisini izlemeye bayılıyor. Bir de pencerelerden dışarıya bakmaya. Daha düne kadar her gün çıkartırdım dışarıya. Ancak bu sabah gözümüzü karla kaçtık.
7 aylık olduğundan beri iş güç de yalan oldu. Arada örümceğe koyuyorum. Paçamdan tutuyor al beni kucağına 😂 anakucaginda da duramıyor artık. Emniyet kemerini takıyorum ama kendisini sağdan soldan aşağı sarkıtıyor. Aşırı tehlikeli oldu artık. Vallahi ne yapacağımı şaşırmış durumdayım bacım ben