
Küçücük yerde yaşamanın nefretliğiii … sadece idrar tahlili yapıldı yakın zaman da da idrar yolu enfeksiyonu geçirdi daha doğrusu tahlil yapılmadan anlatmamla antiboyotik kullandık . Ama bu ara kaşıntı gibi sürekli eli kuşunda ara sıra bana acıyo yanıyo krem sür diyordu 3 buçuk yaş kültür vermemiz gerektiğini söyledi doktor en kısa zamanda iyi bi hastaneye gitçez . İlaç olarak ta cefaks 125 mg verdi ama tadı acı ve mide bulantısı yapıyormuş yan etkiler de birde brus şurup 😞 kültür verdiğimiz de ne çıkabilir kiiii mesela